TIM wraca do Serie A
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, Lega Serie A przedłużyła umowę sponsoringu tytularnego rozgrywek z firmą telekomunikacyjną TIM.
Przez kolejne trzy sezony TIM będzie sponsorem tytularnym Serie A i Primavery. Umowa ważna do 2021 roku warta będzie 15 milionów euro rocznie.
Logo TIM widoczne będzie także na piłkach meczowych i rękawach koszulek klubów występujących w rozgrywkach. Ponadto, identyfikacja wizualna marki ma być obecna na stadionach i w platformach cyfrowych ligi.
– Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą 20-letnią współpracą z TIM przez kolejne trzy sezony. Dzięki nim zawsze eksperymentowaliśmy z nowatorskimi formami sponsoringu. Także teraz rozpoczniemy wspólne projekty, aby ulepszyć nasze marki. – mówi prezes Lega Serie A, Gaetano Micciche.
Faworytami do podpisania umowy z operatorem rozgrywek po wygaśnięciu wraz z końcem minionego sezonu kontraktu z TIM miał być Samsung lub Trenitalia.
Ostatni trzyletni kontrakt z TIM obejmował sponsoringiem tytularnym zarówno ligę, jak i Coppa Italia i krajowy Superpuchar. Rozgrywki pucharowe przejęła teraz właśnie Trenitalia.