27.07.2018 08:09

Eintracht z nowym sponsorem

Występujący w 1. Bundeslidze Eintracht Frankfurt przystępuje do nowego sezonu ligowego w kolejnym partnerem.

Oficjalnym partnerem zespołu będzie firma eToro – wiodąca światowa sieć inwestycji społecznościowych. 

 
Umowa została zawarta na dwa lata – do 30 czerwca 2020 roku. W jej ramach, logo eToro pojawi się na stadionie Eintrachtu oraz w telewizyjnych spotach reklamowych. Dodatkowo, ekspozycja marki odbywać ma się w dedykowanych kampaniach cyfrowych klubu.
 
Od ponad dekady eToro jest liderem globalnej rewolucji Fintech. To wiodąca światowa sieć inwestycji społecznościowych, z milionami zarejestrowanych użytkowników oraz bogatą gamą innowacyjnych narzędzi inwestycyjnych.
 
– Zyskujemy wysokiej jakości partnera premium, który mocno stawia na rozwój marki w Niemczech, a zwłaszcza w naszym regionie. – mówi Axel Hellmann, CEO Eintrachtu.
 
Działalność eToro w Europie reguluje Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd oraz brytyjski Financial Conduct Authority.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing