19.07.2018 18:16

Branża hazardowa zyskała na Pucharze Świata

Zajmująca się grami i zakładami sportowymi firma GVC Holdings chwali się wzrostem przychodów, napędzonym przez piłkarskie mistrzostwa świata.

GVC Holdings PLC zanotowało 8% wzrost całkowitych przychodów netto z gier w ciągu pierwszego półrocza roku, a ich biznes online wzrósł w tym okresie o 18% w stosunku do roku ubiegłego.
 
Specjaliści GVC zwracają również uwagę, że wskaźnik ten w drugim kwartale 2018 roku wzrósł o 22%.
 
Pomimo tego, że spółka zanotowała 3% spadek sprzedaży detalicznej swoich produktów w Wielkiej Brytanii w pierwszej połowie roku, to w okresie piłkarskich mistrzostw świata odbiła sobie straty z 2% nadwyżką.
 
Mimo wszystko, w środę po południu akcje spółki spadły o 2,5%.
 
Do marek należących do tego przedsiębiorstwa zaliczyć można m.in. bwin, Sportingbet, czy CasinoClub.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing