12.07.2018 06:22

Serie A szuka sponsora

Przedstawiciele Lega Serie A spotkają się 19 lipca, aby omówić możliwości pozyskania nowego sponsora tytularnego.

Znana dotychczas jako Serie A TIM liga zmienia swoją nazwę, bowiem kontrakt z Telecom Italia Mobile wygasł wraz z końcem ubiegłego sezonu. Firma była sponsorem tytularnym zarówno rozgrywek ligowych, jak i Pucharu Włoch (TIM Cup). 

 
Według informacji włoskich mediów, przedstawiciele rozgrywek rozmawiali na temat możliwości wsparcia z Samsungiem i Trenitalią (spółka kolejowa), ale prawdopodobnie umowy z tymi podmiotami nie zostaną podpisane. Niewykluczone, że operator rozgrywek podpisze dwa osobne kontrakty – jeden dla Serie A, drugi dla Coppa Italia.
 
Niewykluczone również, że działacze będą próbowali namówić na wsparcie jedną z firm bukmacherskich, bowiem to ostatnia możliwość, aby zaangażować we wsparcie piłki nożnej w tym kraju taki podmiot. Jest to wynikiem ustawy przegłosowanej przez rząd, która ma zakazać reklamy hazardu.
 
Wśród omawianych zagadnień znajdzie się również temat wyłącznych praw audiowizualnych do młodzieżowej Primavery na trzyletni okres – od 2018 do 2021 roku.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing