28.06.2018 16:40

Borussia wchodzi w e-sport

Borussia Dortmund podąża śladem 1. FC Köln wiążąc się umową partnerską z niedawno uruchomioną platformą esports.com.

Umowa ma obowiązywać przez trzy najbliższe lata. Dyrektor zarządzający BVB – Carsten Cramer – i dyrektor wykonawczy platformy – Michael Broda – mają wkrótce zaprezentować specjalne oferty dla fanów zespołu.

 
Porozumienie jest ukłonem głównie w stronę młodych kibiców, którzy interesują się e-sportem. 
 
– Dzięki takiemu partnerowi znaleźliśmy idealną platformę do dotarcia do coraz ważniejszej grupy docelowej, jaką są fani e-sportu. – mówi Cramer.
 
– Sieć kibiców BVB bardzo dobrze uzupełnia naszą obecną współpracę z rynkami amerykańskimi i azjatyckimi. Oczywistym jest, że chcemy wspólnie pracować nad wykorzystanie potencjału tych rynków. – dodał Broda.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing