27.06.2018 17:40
Mistrzostwa w social media
Zaskakujące rozstrzygnięcia w grupie F mistrzostw świata nie przeszły niezauważone. Meksyk to lider wzmianek w mediach społecznościowych.
Jak wynika z raportu platformy Socialbakers, meksykańska reprezentacja jest liderem w mediach społecznościowych, z ponad 9 milionami interakcji od startu rosyjskiego turnieju. To ponad 2,5 miliona interakcji więcej od Niemców, którzy dziś pożegnali się z turniejem.
Niemcy wyraźnie poprawili swój wynik meczem ze Szwecją, kiedy Toni Kroos zapewnił swojemu zespołowi zwycięstwo w ostatnich minutach spotkania. Swoim strzałem piłkarz Realu wskoczył także na czwarte miejsce w zestawieniu zawodników.
Najlepsze miejsce indywidualne ma oczywiście Cristiano Ronaldo, który ma 5,7 miliona interakcji, czyli prawie 2 miliony więcej od drugiego Neymara. Gdyby portugalski piłkarz – upraszczając – "był krajem", to znalazł by się na drugim miejscu zestawienia, przed Niemcami, Francją i Hiszpanią.
Najniższe miejsca okupują Arabia Saudyjska i Iran, które znalazły się tuż za Szwecją, z 61 tysiącami interakcji. Swoim sensacyjnym zwycięstwem w grupie F Szwedzi powinni jednak szybko poprawić swoją pozycję.
Polska znalazła się na ósmym miejscu zestawienia krajów, tuż za Chorwacją i Peru. Zaraz za nami znaleźli się nasi grupowi rywale – Kolumbia.
Ranking analizował dane za okres 14-25 czerwca.
Redakcja Sport Marketing