13.06.2018 05:54

Biznesowy transfer Realu

Maple Leaf Sports & Entertainment traci kluczowego pracownika na rzecz Realu Madryt.

Dave Hopkinson – chief commercial officer MLSE – który autoryzował m.in. wartą 800 milionów dolarów umowę sponsoringu tytularnego obiektu Air Canada Centre w Toronto dla Scotiabank przechodzi do działu biznesowego Realu Madryt.

 
47-letni odmówił komentarza w tej sprawie, ale oczekuje się, że rozpocznie pracę dla hiszpańskiego zespołu w ciągu najbliższego miesiąca. Jego odejście wywołało szok w kanadyjskim przemyśle sportowym.
 
– Real Madryt jest wielką marką w naszej branży. Zwykle trudno jest znaleźć kogoś, kto potrafi zrobić coś lepiej, niż inni. On to robi. – mówi Tim Leiweke, były prezes i dyrektor generalny MLSE.
 
Hopkinson zaczynał pracę w Toronto Argonauts, skąd w 1994 roku przeprowadził się do Toronto Raports. Po zatrudnieniu w MLSE został jednym z najlepszych menadżerów, gdzie odpowiedzialny był za wiele sukcesów największych firm ze świata sportu. Już jako dyrektor handlowy MLSE rozbudował markę Toronto Raptors dzięki kampanii marketingowej "We the North".

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing