13.06.2018 09:59

Amerykanie kupują bilety przez Snapchata

Kluby sportowe i kapele muzyczne mogą sprzedawać bilety fanom bezpośrednio przez Snapchat Stories, dzięki integracji aplikacji z SeatGeek.

Wyszukiwarka biletów jest jedną z pierwszych ofert e-commerce w ramach platformy społecznościowej i jest testowana w jednym amerykańskim mieście. Nowy Jork współpracuje ze Snap Inc., aby umożliwić fanom kupowanie wejściówek na wydarzenia sportowo-kulturalne poprzez popularną wśród młodzieży aplikację.
 
Jak to działa? Kluby i artyści mogą dodawać funkcje biletowe do swoich Snapchatowych postów dotyczących zbliżającego się wydarzenia. Użytkownicy przeglądający te wpisy sprawdzając szczegóły mogą zaznaczyć interesujące ich miejsca i je zarezerwować.
 
Snapchat testował już tę funkcjonalność na początku tego roku na meczu Los Angeles FC z DC United w lidze MLS. Skorzystanie z tej możliwości zapowiedział również Errol Spence Jr – aktualny zawodowy mistrz świata organizacji IBF. Ma on sprzedawać w ten sposób bilety na swój najbliższy pojedynek.
 
SeatGeek zapewnia sprzedaż biletów na obiektach AT&T Stadium (Dallas Cowboys) i Banc of California Stadium (siedziba Los Angeles FC).
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing