13.06.2018 07:23

Tottenham dba o wypoczynek

Angielski Tottenham Hotspur FC podpisał długoterminową umowę partnerską z internetowym serwisem Hotels.com.

Hotels.com to wiodący usługodawca w zakresie wynajmu hoteli na świecie. Firma ma być oficjalnym partnerem klubu w zakresie zakwaterowania, począwszy od zbliżającego się sezonu 2018/2019.

 
Logo Hotels.com będzie widoczne na reklamowych bandach LED na stadionie, wewnętrznej sieci telewizyjnej klubu i na stronie internetowej oraz w kanałach cyfrowych "Kogutów".
 
Marka zaangażuje się również bezpośrednio w rozwój bazy hotelowej dla klubowych kibiców, mając współpracować z oficjalnymi fanklubami rozsianymi po całym świecie.
 
Członkowie klubu otrzymają dostęp do programu lojalnościowego Hotels.com, co umożliwi im rezerwację pokoi ze specjalną zniżką.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing