09.06.2018 10:04

Rosja uczyni ich bohaterami?

„Rusia nos hará héroes” to nowa kampania meksykańskiej agencji Nómades dla browaru Cerveza Tecate.

Meksykańska marka piwa należąca do Heinekena korzysta w kampanii z wizerunku Sylvester Stallone oraz  Dolpha Lundgrena. Dobór aktorów nie jest przypadkowy.

Panowie spotkali się m.in. w filmie „Rocky IV”, w którym Lundgren odgrywał rolę rosyjskiego boksera, Ivana Drago.

Kampania, która rozpoczęła się miesiąc temu, opowiada historię sześciu przyjaciół, którzy kibicują Meksykowi w Rosji i odkryjywają że tym razem bardzo trudno będzie tam wygrać.

Wobec tego korzystają z porad i pomocy jedynego, który był już mistrzem świata w Rosji, czyli właśnie Stallone’a. W przywołanym tytule jako Rocky Balboa pokonał on Drago.

Trzeba przyznać, że koncepcja jest ciekawa i warto obejrzeć sześć spotów, które już pojawiły się. Za produkcję reklam odpowiada Central Films.





Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński