06.06.2018 20:42

Kia zmotoryzowała mundial

Koncern motoryzacyjny Kia udostępnił organizatorom mundialu flotę samochodów do obsługi zbliżającej się imprezy.


Kia przekazała na potrzeby mistrzostw 424 pojazdy – luksusowe sedany K9, duże i kompaktowe SUV-y Sorento i Sportage oraz Ceed w wersji hatchback. Symboliczne przekazanie kluczyków odbyło się na moskiewskich Łużnikach.

 
Samochodami podczas 64 spotkań turnieju wożeni będą piłkarze, sędziowie, oficjele, przedstawiciele mediów i inni ważni goście FIFA.
 
Kia prowadzi również trzy kampanie powiązane z mundialem. Pierwsza – "Wejdź do gry" – oferuje najmłodszym fanom futbolu wzięcie udziału w turnieju poprzez wniesienie piłki na murawę boiska. 
 
Ponadto, "Kia Champ Into the Arena" umożliwia piłkarzom-amatorom udział w turnieju drużyn pięciosobowych, a loteria "Lucky Drive to Russia" daje szansę klientom koncernu na wygranie biletu na jeden z meczów mistrzostw.

Kia Motors jest oficjalnym partnerem FIFA od 2007 roku.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing