03.06.2018 19:42

W Nike szykują się zmiany

Jeden z najważniejszych pracowników marketingu Nike - Trevor Edwards - ma odejść z firmy w sierpniu, po ponad 25 latach pracy w całej branży odzieżowej.

W Nike szykują się zmiany

Edwards dołączył do Nike w 1992 roku. Najpierw pracował jako regionalny menedżer ds. marketingu, a następnie zajmował stanowiska kierownicze ds. marketingu w różnych oddziałach firmy na całym świecie, w tym w obu Amerykach, Europie i samych Stanach Zjednoczonych.

 
Na ostatnim stanowisku, które piastował – prezesa marki Nike – był odpowiedzialny m.in. za zarządzanie marką na całym świecie oraz liczne operacje hurtowe, detaliczne i z branży e-commerce.
 
Był pomysłodawcą "Nike+" – cyfrowego serwisu treningowego oraz opracował kluczowe strategie komunikacji z klientami poprzez media społecznościowe. Był postrzegany jako potencjalny kandydat do funkcji CEO, więc ogłoszenie przejścia na biznesową emeryturę jest decyzją zaskakującą.
 
Po odejściu Edwardsa, zastąpić ma go Elliott Hill.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing