Lavazza nadal na French Open
Lavazza, czołowy producent kawy z Włoch, odnowił sponsoring turnieju tenisowego French Open.
Nowa umowa będzie obowiązywać do co najmniej 2019 roku. Nowy kontrakt parafowano podczas pierwszych dni tegorocznego wydarzenia.
Lavazza rozpoczęła sponsorowanie turnieju w 2015 roku i utrzymuje również podobne partnerstwa z Australian Open, Wimbledonem i US Open. Innymi słowy, wspiera wszystkie wydarzenia zaliczane do Wielkiego Szlema.
Warto także dodać, że Francja to po Włoszech drugi największy rynek dla Lavazzy.
Tegoroczna edycja French Open zakończy się 10 czerwca.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



