PlayStation zostaje w Lidze Mistrzów
Wieloletni sponsoring Ligi Mistrzów UEFA przez markę PlayStation należącą do Sony będzie kontynuowany.
Nowa umowa obejmie trzy sezony, od 2018/19 do 2020/21. Warto w tym miejscu dodać, że współpraca z Sony Interactive Entertainment rozpoczęła się w 1997 roku.
Umowa z agencją Team Marketing działającą w imieniu UEFA, nadaje PlayStation prawa do do Superpucharu UEFA, Młodzieżowej Ligi Mistrzów i Futsalowej Ligi Mistrzów.
W ramach kontraktu PlayStation będzie współpracować z UEFA w zakresie dostarczania „ekscytujących treści i konkursów dla fanów w PlayStation Network i kanałach mediów cyfrowych”, z naciskiem na innowacje w wirtualnej rzeczywistości i możliwość gry w turnieju gier wideo w dzień po finale Ligi Mistrzów.
PlayStation wprowadzi także nowe wersje gier UEFA Champions League Fantasy oraz Predictor, które będą dostępne w oficjalnej aplikacji rozgrywek.
Wcześniej umowy na kolejny trzyletni cykl zawarto z Heinekenem, Nissanem, PepsiCo, Mastercard, Gazpromem i adidasem. Z kolei Santander dołączył jako nowy partner.