29.04.2018 14:03

Uber zwiększył zaangażowanie

Uber, aplikacja służąca do zamawiania usług transportu samochodowego, zwiększa swoją rolę w brazylijskiej piłce nożnej.


Dzięki temu Atlético Paranaense występujące Campeonato Brasileiro Serie A zyskało, gdyż Uber będzie promować się na plecach koszulek meczowych.

Uber jest zarazem oficjalną aplikacją transportową klubu. Na mocy poszerzonego kontraktu będzie korzystać z promocji na Arena da Baixada oraz stronie internetowej.

Zostaną również uruchomione promocyjne inicjatywy mające na celu podniesienie świadomości na temat niebezpieczeństw związanych z jazdą pod wpływem alkoholu. Hasłem przewodnik jest #SeBeberVáDeUber („Jeśli pijesz, używaj Ubera”), który będzie wyświetlany na stadionie podczas meczów. Uber będzie również przeprowadzał aktywacje z obecnymi i byłymi zawodnikami zespołu.

Uber po raz pierwszy nawiązał współpracę z Atlético w maju 2017 roku. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński