Premier League z nową kampanią
Premier League, angielska najwyższa piłkarska klasa rozgrywkowa, uruchomiła kampanię marketingową promującą swój program edukacji podstawowej.
Od momentu premiery Premier League Primary Stars zaangażowało się w niego 15 tysięcy szkół w pierwszym roku, przekraczając pierwotny cel, jakim było dotarcie do 10 tysięcy placówek w ciągu trzech lat.
Premier League rozszerza obecnie program o zajęcia edukacyjne związane z piłką nożną do wykonywania w domu, a także przygotowuje interaktywną grę online z udziałem piłkarzy z każdego klubu ligi. To uzupełni istniejące zasoby dydaktyczne, które wykorzystują piłkę nożną, by inspirować dzieci ze szkół podstawowych w matematyce, angielskim, wychowaniu fizycznym i edukacji społecznej.
W kampanii „Najlepsza lekcja w historii” uczestniczą piłkarze Everton FC, Newcastle United FC i Stoke City FC. W filmach zobaczyć można między innymi Wayne’a Rooney’a, Theo Walcotta, Davy’ego Klaassena, czy Petera Croucha. Działania oprą się o wcześniejsze zintegrowane kampanie, które prowadzone były w telewizji, kinie, radiu, mediach cyfrowych i społecznościowych.
Richard Masters, dyrektor zarządzający w Premier League, powiedział: -Jesteśmy dumni z wpływu Premier League Stars w ciągu pierwszego roku, a ta kampania podkreśla pozytywną rolę, jaką nasze kluby i ich zawodnicy mają w inspirowaniu dzieci do nauki.