Rekordowe zyski NFL
Właściciele 32 klubów występujących w rozgrywkach NFL podpisali nową umowę telewizyjną, która warta jest 27 miliardów dolarów w ciągu 9 lat jej trwania.
Trzech największych nadawców – CBS, Fox i NBC płacić będą średnio miliard dolarów za każdy rok począwszy od rozgrywek w 2014, kończąc na sezonie 2022/2023.
Wszyscy nadawcy przelewać będą w ciągu 12 miesięcy sumy większe niżż dotychczas – CBS zamiast 612 milionów wyda miliard dolarów, Fox 1,1 miliarda zamiast 725 milionów, a NBC 950 milionów zamiast 612.
Wszystkie stacje podzielą się finałami Super Bowl. NBC wyemituje go w 2015, 2018 i 2021, CBS w 2016, 2019 i 2022, a Fox w 2017, 2020 i 2023 roku.
Dodatkowo liga liczyć może na wpłaty od ESPN (1,9 miliarda dolarów rocznie) i DirecTV (1 miliard).
– Umowy te podkreślają znaczenie transmisji telewizyjnych dla NFL, jakich nie ma w innym sporcie – stwierdził Roger Goodell, komisarz ligi.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Ile wart jest Cristiano Ronaldo? Analiza sukcesu marketingowego Portugalczyka
Według badania IPAM (Portugalski Instytut Administracji i Marketingu) marka CR7 osiągnęła w 2025 roku rekordową wartość



