Dallas Mavericks ze sponsorem na koszulkach
Dallas Mavericks to kolejna franczyza National Basketball Association (NBA), która będzie promować sponsora na koszulkach meczowych.
Kontrakt parafowano z aplikacją mobilną 5miles. Będzie on obowiązywać przez trzy lata.
W ramach zawartego porozumienia zaplanowano wiele form aktywacji. Zarazem ambasadorem marki został Harrison Barnes. Sponsor zapowiada skoncentrowanie się na inicjatywach wspólnotowych takich jak edukacja młodzieży, czy wspieranie lokalnej policji.
Wdrożony będzie także program Entrepreneurial Expedition, którego celem jest poprowadzenie uczniów przez ich osobistą podróż do stania się przedsiębiorcami. Firma uruchomiła go w zeszły roku, a teraz, w ciągu trzech lat, ma poszerzyć do 30 szkół w północnym Teksasie.
Dla kibiców będą dostępne też dedykowane promocje w aplikacji. W zamian 5miles będzie mogło promować się również w hali American Airlines Center.
Ciekawostkę stanowi fakt, że fani dostaną możliwość zakupu biletów na mecze Mavericks za pośrednictwem krypto-waluty.