05.02.2018 07:13

Kärcher wkracza do azjatyckiej piłki

Niemiecki producent sprzętu czyszczącego, Kärcher, wkracza do azjatyckie piłki nożnej. Wszystko za sprawą umowy z Azjatycką Konfederacją Piłkarską (AFC).


Na mocy zawartego kontraktu firma została oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów AFC oraz Pucharu AFC.

Kärcher skorzysta z ekspozycji marki w ponad 190 meczach. Promowany będzie także przy okazji konferencji prasowych, w reklamach telewizyjnych, materiałach drukowanych oraz Internecie.

Firma rozpocznie również działania promocyjne w strefach kibica podczas wybranych spotkań.

– Kärcher to forma o światowej renomie, a ich zaangażowane we wspieranie naszych klubowych rozgrywek jest wyraźnym dowodem wiary jaką mają w przyszłość piłki nożnej w Azji – przyznał Dato’ Windsor John, sekretarz generalny AFC. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński