19.12.2017 10:13

Formula E zatrudnia agencję

Seria Formula E zatrudniła agencję marketingu sportowego Goodform. Ma ona pomóc zwiększyć liczę fanów wyścigów.

Formula E zatrudnia agencję


Firma będzie starała się lepiej zrozumieć aktualne oczekiwania kibiców oraz pomóc serii przyciągnąć większą rzeszę sympatyków poprzez strategiczne pozyskiwanie danych i kampanie komunikacyjne.

– Formula E od początku imponowała wzrostami w wielu obszarach i jest niezwykle progresywną organizacją – przyznał Joe Kyle, dyrektor marketingu Goodform. Dodał też, że jest dumny ze współpracy z serią.

Ben Padley, dyrektor marketingu i marki Formula E, zauważył z kolei, że Goodform ma „niezrównaną wiedzę w zakresie zrozumienia bazy kibiców w różnych sportach”, a to może tylko pomóc w dalszym rozwoju wyścigów samochodów elektrycznych. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński