Bridgestone jedzie na igrzyska
Bridgestone, japoński producent opon samochodowych, zawarł interesującą umowę ze stacją Eurosport.
Na jej mocy firma została partnerem transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018. Tym samym ekspozycja marki będzie widoczna we wszystkich kanałach Eurosportu, jak i na platformach internetowych oraz w social mediach.
W ten sposób firma zamierza wzmocnić kampanię „Case your dream”. Działania będą obejmować spoty reklamowe oraz materiały w programie „Hall of Fame”.
Bridgestone będzie wspierać także serwisy informacyjne, wyniki z igrzysk na stronach internetowych, aplikacje mobilne czy w końcu dedykowane sekcje.
– Eurosport odmienia sposób relacjonowania igrzysk olimpijskich. Kibice będą mogli obejrzeć każdą sekundę tego spektakularnego, globalnego wydarzenia za pośrednictwem platform Eurosportu, Eurosport Playera i Eurosport.com, otrzymując jeszcze większą dawkę sportowych emocji – powiedział Jonathan Davies, Managing Director, Advertiser Partnerships w Discovery Networks International i Eurosporcie. – Jesteśmy dumni z innowacyjnych narzędzi, które opracowaliśmy wspólnie z marką Bridgestone, aby wkomponować ją w jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych roku 2018 na świecie, a także zaangażować naszych oddanych kibiców i pogłębić szczególną więź Bridgestone z igrzyskami olimpijskimi.