NFL ze StubHub
National Football League (NFL) związała się w końcu ze StubHub. Na ten kontrakt czekało wielu kibiców w USA.
Na mocy zawartego porozumienia StubHub stanie się autoryzowanym serwisem odsprzedaży biletów.
Partnerstwo rozpocznie się od sezonu 2018/19. Wynika ono z porozumienia z Ticketmaster o zakończeniu kooperacji.
StubHub zaoferowało NFL w pełni cyfrowy system biletowy o otwartej architekturze.
Od przyszłej kampanii zostanie on zintegrowany z systemami biletowymi wszystkich franczyz NFL.
Dzięki temu kibice zyskają oficjalną platformę do kupowania i odsprzedaży wejściówek. To pierwszy raz, gdy NFL pozwoli na bezpośrednią integrację niezależnemu podmiotowi z podstawowymi systemami sprzedaży każdego z 32 zespołów.
– Naszym celem jest zapewnienie kibicom jak największą liczbę bezpiecznych opcji na zakup oficjalnych biletów NFL oraz uproszczenie tego procesu – przyznał Brian Lafemina, starszy wiceprezes działu rozwoju biznesowego w NFL.