Juventus pakuje do miski M&M’s
Juventus FC, piłkarski mistrz Włoch, zawarł umowę partnerską z firmą Mars Italia. Na jej mocy promowana będzie marka M&M’s.
Czekoladowe cukierki będą mogły liczyć na znaczącą ekspozycję na Allianz Stadium.
Brand to synonim zabawy i współpracy. I to ma być również podstawa kooperacji. Strony mają postawić na pokazanie jak można spędzać wspólnie czas podczas meczów piłkarskich dla wszystkich pokoleń.
– To porozumienie z M&M’s pozwala nam współpracować z globalną marką, od której chcemy nauczyć się czegoś w zakresie tworzenia innowacyjnych kampanii na całym świecie. My też chcemy przekazać własne pomysły i wprowadzić sponsora w świat naszej rozrywki – powiedział dyrektor ds. podatków i ds. globalnych partnerstw i przychodów korporacyjnych Juventusu, Giorgio Ricci.
– Cieszymy się, że wracamy do świata sportu, a zwłaszcza piłki nożnej – prawdziwego przedmiotu zbiorowego kultu, który od zawsze łączył pokolenia i kulturę – dodał Paolo Rigamonti, dyrektor generalny Mars Italia.
Szczegółów finansowych, jak i okresu na jaki zawarto kontrakt, nie ujawniono.