Z Mediacorp do One Championship
Kilka dni temu azjatycka organizacja One Championship ogłosiła rozpoczęcie współpracy z singapurską grupą medialną Mediacorp.
Teraz szefostwo One potwierdziło informację o tym, że Jack Lim, były dyrektor handlowy Mediacorp trafił do organizacji i będzie w niej piastował tę samą funkcję.
Lim będzie nadzorował wszelkie projekty handlowe związane z rozwojem organizacji One. Będzie odpowiedzialny zarządzanie przychodami organizacji z umów sponsorskich, praw medialnych, sprzedaży produktów związanych z organizacją, biletami i różnego typu licencjami. Będzie również odpowiedzialny za podpisywanie nowych umów i zwiększanie wpływów firmy.
Chatri Sityodtong, twórca organizacji One Championship liczy, że zatrudnienie Lima pozwoli na uspójnienie działań organizacji.
– Aby bardzie zmonetyzować i uspójnić nasze działania biznesowe, organizacja potrzebuje silnego i doświadczonego lidera, który będzie myślał długofalowo i łącznie o wszystkich naszych działaniach. Jestem podekscytowany dołączeniem Jacka do naszej organizacji i możliwościami, jakie przez to się przed nami otwierają – przyznał Sityodtong.
Jack Lim, zanim trafił do One, pracował dla Mediacorp przez ostatnie trzy lata. Wcześniej przez sześć lat był wiceprezesem ds. sprzedaży mediów w Sony Picture Asia. Przez trzy lata pracował również jako dyrektor ds. komunikacji w IBM.