20.07.2017 09:21

Mastercard sponsoruje The Open 


Tego lata, na najstarszym turnieju golfowym The Open Championship (The Open) po raz pierwszy będą przyjmowane płatności mobilne.

Mastercard sponsoruje The Open 



146. turniej The Open, należący do tzw. golfowego Wielkiego Szlema, potrwa do 23 lipca i odbędzie się na słynnym polu golfowym Royal Birkdale, w pobliżu Liverpoolu. Organizatorzy spodziewają się ponad 200 tysięcy widzów.

Obserwujący zmagania na miejscu fani golfa będą mogli korzystać z aplikacji Qkr do zamawiania jedzenia i napojów oraz płacenia za nie bez konieczności opuszczania swoich miejsc na trybunie głównej przy 9. dołku.

Aplikacja mobilna Qkr jest zintegrowana z portfelem cyfrowym Masterpass, który pozwala konsumentom bezpiecznie przechowywać dane ich kart płatniczych i zapamiętywać preferencje użytkownika.

– Nawet w porównaniu z pierwszymi latami mojej kariery innowacje w golfie podniosły standardy i zaostrzyły sportową konkurencję. Dla fanów najważniejsze są emocje i możliwość śledzenia rywalizacji. Dlatego popieram wszelkie innowacje, takie jak Qkr od Mastercard. Szkoda czasu na stanie w kolejkach, gdy można złożyć zamówienie na telefonie i skorzystać z dostawy prosto na trybunę – powiedział Mark O’Meara, profesjonalny golfista i ambasador marki Mastercard.

– Nieprzerwanie poszukujemy sposobów na udostępnienie technologii Mastercard, aby zapewnić posiadaczom naszych kart jeszcze wygodniejsze płatności. Niezależnie, czy chodzi o imprezę sportową, taką jak The Open, o występ artystyczny, czy o wyjście do restauracji, kluczowa jest możliwość cieszenia się wrażeniami. Naszą rolą jest więc ograniczanie czasu poświęcanego na płatność i niepotrzebne stanie w kolejkach – dodał Mark Barnett, prezes firmy Mastercard w Wielkiej Brytanii i Irlandii. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński