Nigeryjska piłka ze sponsorem
Piłkarska ekstraklasa Nigerii potwierdziła podpisanie umowy z firmą telekomunikacyjną MTN, która zastąpi Globacom w roli sponsora tytularnego ligi.
Operator rozgrywek zaakceptował czteroletni kontrakt w grudniu ubiegłego roku, ale wówczas rozpoczęła się bitwa prawna z Globacom z tytułu zaległości finansowych wobec Nigerian Premier League. W związku z tym transakcja została czasowo wstrzymana.
W rok później zatwierdzony został kontrakt z MTN, którego wartość szacowana jest na prawie 3,5 miliona dolarów za sezon. Co rok kwota ma zwiększać się o około 10%.
Parafowanie kontraktu ma oznaczać dla nigeryjskiej piłki zarobki w kwocie około 17 milionów dolarów w czasie jego trwania.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kontrowersje wokół planowanej wizyty legendy w Moskwie. „Włoskie firmy działają na rosyjskim rynku”
We Włoszech wybuchła burzliwa dyskusja po tym, jak ogłoszono, że Francesco Totti, ikona AS Romy, ma wziąć udział w komercyjnym wydarzeniu organizowanym w Moskwie. Media odnotowują ostrą krytykę, m.in. komentarze w stylu: „Włochy Cię kochają, nie jedź tam” czy „To kompromitacja”. Jak podkreślają dziennikarze, decyzja uwielbianego w stolicy Włoch sportowca…



