01.12.2011 08:34

Sukces Barcelony na Tencent Weibo

Ogromny sukces odniosła FC Barcelona na chińskiej odmianie Twittera - serwisie Tencent Weibo. Oficjalny kanał klubowy cieszy się sporym zainteresowaniem w Azji.

Sukces Barcelony na Tencent Weibo

Już po niespełna dobie od aktywacji oficjalnego kanału "Dumy Katalonii" profil miał ponad 50 tysięcy zwolenników. Umowa ta ma otworzyć hiszpańskiej drużynie drzwi do konsolidacji popularności klubu w kraju o największej liczbie mieszkańców na świecie za pomocą portalu, którego używa ponad 300 milionów abonentów.

– Wiedzieliśmy, że Barcelona to ulubiony zespół chińskich kibiców, ale ilość fanów wyrażających zainteresowanie klubem w pierwszych godzinach przerosła nasze oczekiwania – stwierdził dyrektor ds. nowych technologii FC Barcelony, Didac Lee.

Azjaci są chętni do integracji z redaktorami odpowiedzialnymi za aktualizację profilu mistrza Hiszpanii. Pierwszy wpis skomentowało 20 tysięcy użytkowników, a wszystkie pozostałe mają średnio 5 tysięcy odpowiedzi.

FC Barcelona to klub, który opanował trzy główne media społecznościowe – Google+ (22 tysiące kibiców), Facebook (23 miliony fanów) i Twitter (4,5 miliona "wyznawców").

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing