25.05.2017 09:18

F1 z kolejną nową twarzą

Zmienia się Formuła 1. Seria wyścigów pod przewodnictwem Liberty Media pozyskała kolejnego specjalistę.


Frank Arthofer od 12 czerwca będzie dyrektorem ds. mediów cyfrowych i nowego biznesu. Jego bezpośrednim przełożonym będzie Sean Bratches.

Nowy człowiek w F1 ma odpowiadać za strategię cyfrową wyścigów w celu zwiększenia skali zaangażowania fanów. Będzie również odpowiedzialny za zwiększenie przychodów w tym zakresie za pośrednictwem posiadanych i obsługiwanych produktów oraz partnerstw strategicznych.

Arthofer ostatnio był doradcą w dziedzinie mediów oraz technologi w Boston Consulting Group.

– Marka sportowa jest jednym z najcenniejszych aktywów w dzisiejszym świecie mediów oraz rozrywki, a Formuła 1 to niewiarygodna marka z bardzo bogatą historią – powiedział Arthofer. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński