Medialny wzrost ONE Championship
W ciągu ostatnich trzech lat singapurska organizacja ONE Championship na stałe wpisała się w azjatycki rynek.
I nie chodzi tu tylko o MMA, ale ogólnie o sport. Dodatkowo ugruntowała pozycję lidera mieszanych sztuk walki w tym rejonie świata. Również medialnie organizacja stworzona przez Chatri Sityodtonga bardzo się rozrosła.
Jak podają jej twórcy, w roku 2014 organizacja ONE docierała przez swoje media społecznościowe do 352 milionów użytkowników. Dziś ta liczba osiągnęła już 4 miliardy. Oglądalność jej materiałów wideo w mediach społecznościowych trzy lata temu wynosiła 312 tysięcy, dziś jest to 314 milionów. Organizacja współpracuje z Facebookiem i transmituje tam na żywo karty wstępne swoich gal sprzedawanych w systemie pay-per-veiw.
ONE Championship na przestrzeni lat zwiększyło także swój zasięg telewizyjny i dziś jej gale może oglądać w 118 krajach. Dodatkowo jeszcze trzy lata temu dla widzów w danym kraju było przygotowywanych od 12 do 18 godzin materiałów telewizyjnych rocznie. Dziś te liczby wzrosły do 100, a nawet 1800 godzin. Również udział oglądalności w rynku telewizyjnym znacząco się zmienił. W roku 2014, w szczytowych momentach gal, wynosił on zaledwie 1-2%, a teraz 11-20%.
Najbliższe plany organizacji ONE to stworzenie marki wartej miliard dolarów. Czy i kiedy uda się osiągnąć ten wynik, przekonamy się zapewne w ciągu najbliższych kilku lat.