MLS pozostaje z Johnson & Johnson
Johnson & Johnson Consumer Inc. pozostanie sponsorem Major League Soccer (MLS) oraz US Soccer, amerykańskiej federacji piłkarskiej.
Do zawarcia porozumienia doprowadziło Soccer United Marketing (SUM), czyli marketingowe ramie MLS.
Na mocy wieloletniego kontraktu firma zyskała status oficjalnego partnera opieki zdrowotnej.
Johnson & Johnson jest partnerem MLS i US Soccer od 2015 roku. Zachowa na mocy umowy prawa do promocji wewnątrz stadionowej, a także w trakcie transmisji, w mediach cyfrowych oraz poprzez materiały wideo.
Warunki finansowe nie zostały ujawnione.
Działania obejmą takie marki jak Listerine, Tylenol czy Neutrogena.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Powrót do Bundesligi: adidas prezentuje nową oficjalną piłkę meczową na sezon 2026-27
adidas zawarł czteroletnią umowę z DFL na dostarczanie piłek meczowych dla Bundesligi i Bundesligi 2. Współpraca ta oznacza powrót adidasa do niemieckiego futbolu ligowego, ponieważ ostatnio dostarczał piłki meczowe dla obu lig w sezonie 2018/19.



