Liqui Moly wchodzi na amerykański rynek
Niemiecki producent olejów silnikowych Liqui Moly podpisał pierwszą umowę partnerską w sektorze amerykańskiego sportu.

Kontrakt parafowano z Los Angeles Kings, franczyzą National Hockey League.
Partnerstwo obejmie końcówkę trwającego sezonu, a także kampanie do końca rozgrywek 2019/20.
Liqui Moly liczy, że w ten sposób zwiększy swoją obecność na rynkach amerykańskim i kanadyjskim.
– Od wielu lat byliśmy najpopularniejszą marką olejów silnikowych w Niemczech, wyprzedzając największych gigantów w tej branży, zatem w celach długoterminowych chcemy to osiągnąć w innych regionach świata – powiedział Peter Baumann, dyrektor ds. marketingu firmy.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



