ONE Championship, widzowie, sponsorzy i fani
Organizacja ONE Championship od początku swojego istnienia systematycznie rozwija się i podbija azjatycki rynek.
Dostrzegają to również inne marki, które dołączają do grona partnerów organizacji. Chatri Sityodtong, twórca ONE Championship, w rozmowie z serwisem Marketing Mag przedstawił kilku kluczowych partnerów organizacji.
– Firmy, z którymi współpracujemy znajdują się na liście 500 największych światowych marek. Naszymi partnerami są: Disney, Facebook, Yahoo!, LG Electronics, L’Oreal, Kawasaki i wiele innych. Disney na przykład promuje na naszych galach wszystkie swoje filmy akcji. Avengers, Iron Man i inne tytuły, były promowane przy współpracy z ONE. Dzięki nam mogą oni dotrzeć do 118 krajów, w których nadawane są nasze gale, mogą komunikować się z klientami poprzez nasze media społecznościowe i mogą działać razem z naszą PR-ową machiną.
Dzięki temu, że ONE dociera do odpowiedniej grupy odbiorców, może liczyć na zainteresowanie sponsorów.
– Nasza widownia składa się w 60% z mężczyzn i 40% z kobiet. 75% naszych fanów to grupa ludzi w wieku od 18 do 38 lat. Co ciekawe, 71% naszych widzów to absolwenci szkół wyższych. Docieramy więc do idealnej wręcz grupy ludzi. Przeprowadziliśmy też badania, które wykazały, że w Azji mieszka 563 miliony fanów mieszanych sztuk walki. Szacuję, że za jakiś czas to będą 4 miliardy, ponieważ sztuki walki są częścią naszej historii, naszego społeczeństwa, to również część naszej tradycji.
Finalnym planem rozwoju organizacji ONE jest dojście do etapu, na którym będzie można zobaczyć galę ONE w każdy weekend. Ambitne założenie jest na razie wizją rozwoju marki, ale może faktycznie za kilka lat Chatri Sityodtong będzie mógł się pochwali jej zrealizowaniem.