Eurosport zmieni się na igrzyska
Zbliżają się przyszłoroczne Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang. Eurosport podchodzi do tego bardzo poważnie. Stąd pomysł na zmiany.
Zaprezentowano okolicznościowe logo oraz identyfikację wizualną. Będzie ono widoczne na wszystkich urządzeniach oraz platformach Eurosportu w okresie przygotowań do igrzysk, jak i samej imprezy.
– Jako właściciel wyłącznych praw do igrzysk olimpijskich w Europie i partner najważniejszego wydarzenia sportowego na świecie chcemy, aby Eurosport był w jak największym stopniu kojarzony jako miejsce, gdzie bije serce igrzysk olimpijskich. Nowa identyfikacja wizualna wyraża ducha Korei Południowej i mamy nadzieję, że dla kibiców szybko zostanie symbolem naszej oferty programowej na Pjongczang 2018 – powiedział Peter Hutton, CEO Eurosport.
Przypomnijmy, że Discovery Communications jest właścicielem wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych do transmisji igrzysk olimpijskich w latach 2018-2024 na terytorium 50 krajów Europy.