25.11.2011 19:01

Targobank sponsorem Pucharu Niemiec

Niemiecki bank detaliczny Targobank, który należy do grupy Citibank, został jednym z sześciu głównych sponsorów Pucharu Niemiec w piłce nożnej.


Umowa została podpisana na cztery lata i zacznie obowiązywać od sezonu 2012/13. Puchar Niemiec to jeden z najbardziej prestiżowych turniejów sportowych w Niemczech, w którym borią udział drużyny Bundesligi i 2. Bundesligi.

W poprzedniej strukturze, każdy z czterech sponsorów tytularnych płacił na rzecz Pucharu Niemiec 4,5 miliona dolarów rocznie. Logo Targobank będzie częścią oprawy każdego z 64 spotkań rozegranych w ramach Pucharu niemiec.

Przypomnijmy, że decyzją firmy Infront Sports & Media, która zarządza prawami marketingowymi Pucharu niemiec było zmniejszego ilości sponsorów z jedenastu do sześciu, tak aby lepiej wyeksponować udział największych firm w sponsoringu Pucharu Niemiec. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing