French Open wypachnione
RexonaMen, marka należąca do Unilever, będzie dalej współpracować z Francuską Federacją Tenisa (FFT). Tym samym pozostanie sponsorem French Open.
Nowy kontrakt parafowano na dwa lata, czyli kooperacja obejmie działania sponsoringowe przy tegorocznym turnieju na kortach Rolanda Garrosa oraz przyszłorocznym.
Na tej mocy brand będzie dalej eksponowany w wiosce turniejowej, gdzie rozgrywane są tenisowe mecze.
Dodatkowo Unilever może wykorzystać prawa do marki Roland Garros w kampanii reklamowej.
W ramach umowy zawodnicy będą też korzystać z produktów marki. W tym miejscu należy napomknąć, iż gwiazda francuskiego tenisa – Jo-Wilfried Tsonga – jest ambasadorem tego brandu.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



