25.11.2011 10:25

Intertop i Real partnerami Euro 2012

Oficjalnymi sprzedawcami licencjonowanych produktów podczas Euro 2012 będą odpowiednio sieć sklepów Real w Polsce i Intertop na Ukrainie.

Intertop i Real partnerami Euro 2012

Umowy pomiędzy UEFA a sklepami parafowano w październiku. Do sprzedaży trafi wiele produktów sygnowanych logiem Euro 2012, między innymi kubki, szklanki, ręczniki czy odzież sportowa. – Te produkty są bardzo ważne, ponieważ dają każdemu szansę poczuć i dotknąć turnieju. Kraje gospodarze są wyjątkowe, bo właśnie w nich buduje się atmosferę wielkiego futbolu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy, która zapewni kibicom dostęp do licencjonowanych produktów – powiedział Alan Ridley, szef sprzedaży sponsoringowej i licencyjnej UEFA.

Całą sytuację skomentował też wiceprezes spółki macierzystej Intertopu MTI, Sergij Baszłakow. – To duża satysfakcja zostać oficjalnym sprzedawcą licencjonowanych produktów UEFA EURO 2012 na Ukrainie. Ten turniej będzie bardzo dumną chwilą w historii naszego kraju – skwitował Baszłakow. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, mogąc powitać Intertop w programie licencyjnym UEFA EURO 2012. Wspólnie zapewnimy Ukraińcom łatwy dostęp do szerokiej gamy wysokiej jakości oficjalnych produktów w wielu punktach sprzedaży. Dzięki temu kibice będą mieli szansę na kupienie pamiątki związanej z turniejem – podsumował Ridley.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing