02.02.2017 10:46

Gillette też inwestuje w e-sport

Kolejna wielka, światowa marka widzi potencjał w promocji poprzez e-sport. Tym razem mowa o Gillette.


W ramach jej globalnego partnerstwa z ESL jako sponsora turnieju League of Legends Intel Extreme Masters World Championship Katowice 2017 brand pozyskał jednego z ciekawszych zawodników.

Kontrakt indywidualny zawarto z Enrique "xPeke" Cedeño. To pierwszy ambasador brandu w świecie gier i e-sportu.

Na katowickiej imprezie, która odbędzie się w dniach 24-26 lutego, Gillette zaoferuje zespołom i widzom IEM Katowice możliwość dostosowania uchwytów swoich maszynek z wykorzystaniem technologii druku 3D na stoisku RZR MKR Design Studio.

Ponadto firma zapewni usługi pielęgnacyjne wszystkim zawodnikom League of Legend podczas weekendu otwarcia i zorganizuje sesje rozdawania autografów oraz inne zajęcia z xPeke’iem.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński