14.01.2017 16:52

Cubs toastują

Chicago Cubs, legendarna franczyza Major League Baseball (MLB), pozyskała nowego partnera z branży alkoholowej.


Umowę o współpracy zawarto z marką Jim Beam. Na mocy wieloletniej współpracy marka należąca do Beam Suntory, która jest w trakcie przenoszenia siedziby do Chicago, zyska status oficjalnego partnera.

Nieoficjalnie mówi się, że kontrakt parafowano na okres co najmniej dziesięciu lat, a na konto zespołu wpłynie siedmiocyfrowa suma.

Kolaboracja dotyczy takich marek jak Jim Beam, Maker’s Mark Bourbon, Effen Vodka oraz Hornitos Premium Tequila.

Co więcej, pierwsza baza na Wrigley Field będzie nosić nazwę Jim Beam. Oprócz tego pojawi się rzecz jasna więcej ekspozycji brandów.

Przewidziano też inne aktywacje. Przykład? Maker’s Mark wypuści limitowaną edycję trunku, która będzie dostępna jedynie na terenie Chicago. Jim Beam stworzy też wspólną markę.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński