13.01.2017 16:23

Adidas podbije Chiny?

W Adidasie zaczynają sobie w końcu zdawać sprawę, że rynek chiński rośnie z dnia na dzień. Stąd decyzja o podpisaniu dwóch umów indywidualnych.

Poprzez te kontrakty niemiecki producent odzieży i sprzętu sportowego liczy na zwiększenie zasięgu marki, a co za tym idzie większą sprzedaż.

Do ambasadorów Adidasa dołączyli Ning Zetao, pływak specjalizujący się w stylu dowolnym, oraz Hui Ruoqi, reprezentantka kraju w siatkówce. Oboje wystąpią w kampanii „One in a Billion”.

Działania promocyjne mają być prowadzone w mediach drukowanych oraz telewizji.

Warto dodać, że Ning Zetao mocno udziela się w mediach społecznościowych, co na pewno było ważnym aspektem w wyborze. Z kolei Hui Ruoqi to kapitan zespołu, który na igrzyskach w Rio de Janeiro zdobył złoty medal.

Adidas ma w planach do 2020 roku być numerem jeden wśród sportowych marek w Chinach. W tym celu podpisano także umowę partnerską z konglomeratem Dalian Wanda Group. Jej celem będzie rozwój programów sportowych poświęconych piłce nożnej i koszykówce.

 

Adidas "One in a Billion" from Eliana Carranza-Pitcher on Vimeo.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński