Mitsubishi Electric promuje się przez hokej
Mitsubishi Electric, oddział japońskiego giganta Mitsubishi, który zajmuje się produkcją domowej elektroniki, podpisał kontrakt z National Hockey League (NHL).
Umowa zakłada działania promocyjne skierowane na rynek kanadyjski. W ramach wieloletniej współpracy firma zyskała status oficjalnego partnera w zakresie ogrzewania, wentylacji oraz klimatyzacji ligi w Kanadzie.
Mitsubishi Electric skorzysta z partnerstwa, aby zaprezentować swoją ofertę produktową. Firma będzie się promować między innymi w halach, a także na banerach widocznych w trakcie telewizyjnych transmisji z meczów NHL.
Firma będzie także oficjalny partnerem NHL Centennial Fan Arena. To mobilna platforma oferująca doświadczenia dla fanów hokeja. Stanowi ona część obchodów stulecia NHL.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
MKOl planuje przywrócenie boksu do igrzysk w Los Angeles
Międzynarodowy Komitet Olimpijski zamierza podczas 144. sesji w Costa Navarino w Grecji, która odbędzie się w środę, przedstawić propozycję ponownego włączenia boksu do programu igrzysk olimpijskich w Los Angeles w 2028 roku – ogłosił prezydent MKOl, Thomas Bach.



