09.01.2017 17:56

Bridgestone poszerza współpracę z MKOl

Japoński producent opon, Bridgestone, rozszerzył prawa do działań promocyjnych związanych ze współpracą z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim.


Przypomnijmy, iż firma rozpoczęła współpracę z MKOl w czerwcu 2014 roku. Podpisano wówczas dziesięcioletnią umowę, na której mocy Bridgestone został globalnym partnerem olimpijskim.

Poszerzenie praw marketingowych dla Japończyków nastąpiło po pomyślnych aktywacjach w Brazylii, Japonii, Korei Południowej oraz Stanach Zjednoczonych.

Firma uważa, że ma możliwości, aby przeprowadzić równie udane działania w związku z imprezami rangi igrzysk w 2018, 2020, 2022 i 2024 roku.

Warto też dodać, że Bridgestone został pierwszy partnerem-założycielem kanału telewizyjnego Olympic Channel, oficjalnej platformy MKOl. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński