Eurosport korzysta na współpracy z MKOl
Start roku 2017 to również oficjalny początek współpracy między Discovery Communications, nadawcą kanałów Eurosport, a MKOl.
Tym samym zmieniła się nieco identyfikacja wizualna wszystkich platform Eurosportu. Nowy symbol ma na celu łączyć w sobie dotychczasowe logo i koła olimpijskie, między którymi znajduje się podium.
– Od ponad 30 lat misją Discovery jest inspirowanie ludzi na całym świecie, dlatego niezwykle cieszymy się z nawiązania współpracy z MKOl oraz faktu, że właśnie u nas będzie biło serce igrzysk olimpijskich. Naszym celem jest doskonalenie sposobu odbioru największej sportowej imprezy świata, tak, aby mogło ją przeżywać jeszcze więcej kibiców w Europie, korzystając z największej w historii liczby platform i urządzeń – podkreślił JB Perrette, prezes i CEO Discovery Network International.
Discovery Communications i Eurosport na mocy porozumienia zawartego z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim posiadają wyłączne prawa do transmisji igrzysk olimpijskich na terenie 50 krajów Europy od 2018 roku aż po igrzyska w 2024 roku.