Coulthard dołączył do Avivy
David Coulthard, były kierowca wyścigowy startujący w Formule 1, podpisał kontrakt indywidualny z firmą ubezpieczeniową Aviva.

Szkot pojawi się w nowej kampanii promującej bezpieczeństwo drogowe. Wcieli się w niej w rolę fałszywego taksówkarza szokującego klientów niebezpiecznymi nawykami w czasie jazdy samochodem.
Kampala „Good Thinking” wystartowała 31 grudnia w mediach społecznościowych, a od 1 stycznia Brytyjczycy będą mogli obserwować działania promocyjne również w telewizji.
Akcję opracowały agencje Adam&EveDDB oraz ZenithOptimedia.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



