QSL w ofensywie
Qatar Stars League (QSL), najwyższa piłkarska klasa rozgrywkowa w Katarze, staje się coraz atrakcyjniejsza dla sponsorów.

Właśnie zawarto kontrakt sponsorski z Ooredoo. Firma będzie oficjalnym partnerem telekomunikacyjnym ligi.
Firma mająca siedzibę w Doha pomoże w promocji QSL w kraju za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych, jak i konkursów dla fanów przy okazji meczów.
– Współpracując z Ooredoo nie tylko będziemy promować nasze mecze, ale także wesprzemy rozwój piłki nożnej w cały Katarze – powiedział Hani Ballan, dyrektor zarządzający QSL.
– Chcemy, by do 2022 roku każdy mecz gromadził na każdym stadionie pełną widownię – dodał.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Kontrowersje wokół planowanej wizyty legendy w Moskwie. „Włoskie firmy działają na rosyjskim rynku”
We Włoszech wybuchła burzliwa dyskusja po tym, jak ogłoszono, że Francesco Totti, ikona AS Romy, ma wziąć udział w komercyjnym wydarzeniu organizowanym w Moskwie. Media odnotowują ostrą krytykę, m.in. komentarze w stylu: „Włochy Cię kochają, nie jedź tam” czy „To kompromitacja”. Jak podkreślają dziennikarze, decyzja uwielbianego w stolicy Włoch sportowca…



