18.12.2016 17:06

AS Roma po arabsku

Czołowe kluby piłkarskie chcą docierać do jak najszerszego grona fanów. Nie dziwią zatem różne wersje językowe stron internetowych. AS Roma jednak zaskoczyła.


Otóż klub Serie A TIM przygotował arabską wersję językową. Jest to efekt ankiety jaką przeprowadzono wśród kibiców za pośrednictwem Twittera.

Innymi opcjami były języki indonezyjski, portugalski i hiszpański. Jednak 84 procent głosów zdobył właśnie arabski.

– Nasza decyzja, aby umożliwić fanom wybór języka jest zgodna z naszą strategią, aby współpracować z nimi na każdym poziomie naszego funkcjonowania w świecie cyfrowym – powiedział Paul Rogers, dyrektor ds. mediów cyfrowych AS Romy.

Aby rozwijać projekt klub zwrócił się o pomoc do Omnigon, znanej agencji. To kolejny raz, gdy strony ze sobą kooperują.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński