Liberty Media chce rozwijać F1
Liberty Media, czyli nowy właściciel serii Formuła 1, zamierza poszerzyć rynek odbiorców. Jednym z ruchów mają być transmisje wydarzeń w internecie.
Przypomnijmy, iż Bernie Ecclestone, obecny szef F1, uważa, że takie działania są niepotrzebne. Generalnie wypowiedział on wojnę nowym technologiom twierdząc niejako, że to pozwala zachować wyścigom ekskluzywność.
– Ze względu na globalnych charakter sportu oraz dedykowanych fanów, wydaje się, że rozszerzenie produktu na kolejny poziom będzie miało większy sens dla obu stron – stwierdził jednak dyrektor wykonawczy Liberty Media, Greg Maffei.
Kiedy transmisje zawitałyby do sieci? Tego niewiadomo, ale raczej nie będzie to najbliższy sezon. Możliwe, że oficjalny kanał powstanie do 2018 roku, natomiast należy pamiętać, że w tle są umowy dotyczące praw medialnych, które sprzedano telewizjom.
Jednak Maffei uważa, że „nie ma rzeczy, których nie można zmienić”.