Urodzinowa kampania The North Face [WIDEO]
Jeżeli The North Face decyduje się na kampanię reklamową, to zazwyczaj ma ona duży rozmach. Nie inaczej jest tym razem. A powód jest oczywisty - 50. lecie.
Firma w działaniach promocyjnych prezentuje sylwetki ludzi, których wyczyny motywują innych do odkrywania otaczającego świata.
Z marką związane są takie osoby jak wspinacze Conrad Anker, Emily Harrington, Alex Honnold i Renan Ozturk, snowboardzista Xavier De Le Rue, czy narciarka Angel Collinson.
Oni, jak i wielu innych, pojawiają się w „Question Madness”, czyli serii filmów, w których zaprezentowano indywidualne motywacje stojące za ich ciągłą gotowością do rozwoju i podejmowania kolejnych wyzwań.
– Kampania ta rusza w takim momencie historii naszej marki, w którym eksploracja – rozumiana bardzo szeroko – ma większe znaczenie niż kiedykolwiek. Jako społeczeństwo definiujemy na nowo tradycyjne instytucje i systemy wartości. To, co jeszcze niedawno było uznawane za nieosiągalne, dziś jest czymś normalnym. Oddajemy hołd tym, którzy mają odwagę iść swoją drogą i wyznaczać swoje własne kryteria sukcesu – powiedział Todd Spaletto, prezes The North Face.
Co ciekawe, współtwórcą materiałów jest Stacy Peralta, legenda skateboardingu, a obecnie filmowiec.