15.10.2016 17:01

United wznoszą toast

Manchester United FC poinformował o przedłużeniu umowy o współpracy o charakterze globalnym z grupą produkującą wino Concha y Toro.


Kontrakt parafowano na trzy lata, do zakończenia sezonu 2018/19. Na jego mocy wino spod szyldu Casillero del Diablo będzie dostępne w całej strefie hospitality na Old Trafford.

Marka będzie też widoczna na całym obiekcie. Jej logo pojawi się między innymi na tablicach LED w trakcie domowych spotkań.

Przypomnijmy, iż partnerstwo zawarto w 2010 roku. Była to pierwsza umowa w historii angielskiej piłki nożnej z producentem wina.

– Długotrwałe relacje są dla nas bardzo ważne – wyznał Richard Arnold, dyrektor Manchester United.

– Casillero del Diablo jest w samym sercu naszej rodziny globalnych partnerów, naturalną częścią naszej struktury – dodał.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński