19.11.2011 21:13

NBA nie gra, ale promocja trwa

Na oficjalnej stronie LeBrona Jamesa, gwiazdy Miami Heat, pojawiła się informacja o współpracy marketingowej koszykarza z firmą produkującą balsamy.


Carmex, bo o niej mowa, zajmuje się produkcją różnych i różniejszych balsamów oraz innych kosmetycznych wynalazków. Współpraca ma trwać do kwietnia. W tym czasie fani będą mogli się wymieniać doświadczeniami związanymi z korzystaniem z produktów tej marki oraz wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą są 4 tysiące dolarów.

James nie został osobiście zaangażowany w zatwierdzenie tej współpracy. Media spekulują, że jest to jedna z pierwszych tego typu akcji marketingowych na LeBronJames.com, w której reklamuje się mała firma.

Marketing & Branding LRMR, które niejako zarządza wizerunkiem gwiazdy koszykówki chce, aby więcej małych firm miało szansę powiązać się chociaż na chwilę z Jamesem. Gdyby chciały to zrobić oficjalnymi kanałami, wówczas zapewne nigdy nie byłoby ich na to stać. Dzięki takiemu podejściu zarobić ma szanse każdy – małe firmy i sam korzykarz.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing