11.10.2016 16:29

Kings sprzedali miejsce na koszulkach

Franczyza National Basketball Association (NBA), Sacramento Kings, to drugi przedstawiciel rozgrywek, który sprzedał miejsce na koszulkach.


Kontrakt na ekspozycję sponsora podpisano z Blue Diamond Growers, producentem migdałów.

Warto dodać, że za trzyletnią umowę lokalna firma zapłaci 15 milionów dolarów. Inna sprawa, że jej produkty należą do najbardziej rozpoznawalnych w całych Stanach Zjednoczonych w swojej kategorii.

Współpraca rozpocznie się od sezonu 2017/18, który będzie pierwszym, gdy na strojach meczowych zespołów NBA oficjalnie będą mogli pojawić się sponsorzy.

Ale to nie koniec korzyści dla firmy. Będzie ona miała także reklamę przy parkiecie hali Golden 1 Center.

Przypomnijmy, iż pierwszą franczyzą NBA, która sprzedała miejsce na koszulkach była Philadelphia 76ers (czytaj więcej >>).

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński